Beschuit met muisjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu Beschuit met muisjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu

Beschuit met muisjes!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

21 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Zachtjes tikt de regen tegen mijn vooraam, ritme van HoHoland
De regen zegt me ga toch snel weer weg
Daar waar de zohon schijnt...

Ok ik ga, 7 juli, wederom naar Afrika, Kenia dit keer.
Maar eerst nog even heel belangrijk:

FEEST!!!
Zaterdag 1 juli, op Blijburg aan Zee (voor degenen die niet weten waar dit is kijk op www.blijburg.nl)
FEEST om een aantal redenen, namelijk dat ik er weer ben en dat ik weer weg ga,
maar vooral om te vieren dat
Ubuntu Theatre Organization is geboren!
Ik heb deze stichting in het leven geroepen samen met mijn vriendin Renske uit Leeuwarden (ook theaterdocent)tot doel om geld in te kunnen zamelen voor theaterprojecten in Afrika die een interactieve educatieve theatrale link in Nederland zullen krijgen binnen het onderwijs.
DUS KOM!
Het begint om twee uur 's middags met live optredens van allerlei verschillende bands en daarna de hele nacht lekkere dj's...
Voor elk wat wils.
Het is een benefietfeest, dus neem al je vermogende vrienden mee (hahaha)
Zal jullie zo ook de digitale flyer toesturen, als je die nog niet van me hebt gekregen.
Ok, lieve mensen, ik hoop jullie daar te zien, anders wordt het waarschijnlijk pas weer in december...
Heel veel liefs,

ok

• 27 Juni 2006 - 12:10

Sietske:

He wijffie!

Ik kom zeker naar je feestje!! Zin om jou en de andere gobabieten weer te zien!

Liefs Siets!

• 09 Juli 2006 - 15:36

Muna:

hallo lieverds
    heel veel plezier in Kenia, het land waar ik geboren bent.. be safe and if anything bel amina op want she knows the ins and out. enjoy this amazing country.
    Jambo !!
    xxxxmuna je nichtje

• 10 Juli 2006 - 00:08

Nicolien:

Sorry guy's....nicootje zit in Australie...maar veel succes en plezierigvertier!!kusje...