Back home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen, ik ben er weer, langzaam aan het aarden. Maar toch ook al weer druk.
Het feest van 27 mei gaat niet door, richt al mijn aandacht nu op het oprichting/benefietfeest voor mijn toekomstplannen. Daarbij zijn jullie natuurlijk allemaal van harte uitgenodigd, het geheel vindt als het goed is plaats op zaterdag 1 juli. Tijd en plaats laat ik jullie zo snel mogelijk weten.
Tot die tijd kunnen jullie me tegenwoordig bereiken op dit nummer: 06 25 45 57 55.
Love U All!!!
kus Marieke

  • 23 Mei 2006 - 11:59

    Nienke:

    Hoi Marieke.

    Wat fijn dat je je hele reis zo goed hebt kunnen afsluiten en het hele project je zoveel nieuwe dingen heeft opgeleverd. Ik heb je verhalen met heel veel genoegen gelezen. Ik woon inmiddels in Arnhem maar wie weet spreken we elkaar binnenkort eens. Liefs Nienke (van Moeder Courage project)

  • 23 Mei 2006 - 12:57

    Cherif:

    Welcome back and thanx for the wonderfull trip.
    Kuzz Cherif

  • 23 Mei 2006 - 18:37

    Jitske:


    Hee Marieke!

    Dus gelijk alweer zo druk? Ik denk inderdaad dat je sneller dan je denkt en misschien wilt weer in het Nederlandse ritme meegaat.
    Het gaat hier nog steeds erg goed in Gobabis, we missen je wel hoor. Heb nu al zin in het benefietconcert.

    Hoe is het om weer lekker bij je vriendje te zijn? Ik heb zelf erg veel zin om weer thuis te zijn, nu het bijna zover is, merk ik dat ik er steeds meer mee bezig ben... Maar ik vermaak me nog best hier, en kijk tegelijkertijd ook wel weer op tegen het vertrek.

    Tot gauw meissie, het ga je goed!

    Dikke kus Jits
    jitskem@zonnet.nl
    www.gobabis.nl

  • 25 Mei 2006 - 15:17

    Laasgam:

    alsnog ,je eerste berichtje van mij ,weliswaar nu je terug bent.O ja wanneer gaan we koffie doen ,ghighigh zie je morgen.kusj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marieke

Ik werk voor mijn eigen organisatie aan theatervoorstellingen met kinderen in verschillende landen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 82374

Voorgaande reizen:

15 November 2009 - 24 Februari 2010

Voz contra Violencia

10 Juli 2009 - 10 September 2009

Toekomst Muziek in Gobabis

22 Juli 2008 - 23 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: