De laatste foto's - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu De laatste foto's - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu

De laatste foto's

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

07 Mei 2006 | Namibië, Gobabis

Hé lieve mensen,
Hier nog de laatste foto's.
Van mij met vlechtjes, een vierjaar oude bruidstaart, avondje uit en aan het werk in de bar van Morweotsile's vrienden, en een aantal impressies van de township Epako en haar bewoners, om jullie nog een beetje van de sfeer van hier te laten proeven...
veel liefs Marieke.

  • 08 Mei 2006 - 20:21

    ~Roos~:

    Allo zusje, eindelijk weer eens wat van mij. Weet dat je zeer snel thuis komt en heb je verhalen altijd vol intresse gelezen maar zelden gereageerd... Sorry, heb in mezelf een reis doorgemaakt... Veeel van wat ik gezien en gelezen heb heeft me geraakt, en ik heb ook erg moeten lachen om de manier van met afspraken om gaan van de plaatselijke bevolking, helemaal als ik jou mentaliteit voor me haal. Ben blij dat alles op zn pootjes terecht is gekomen en dat het zo'n groot succes isgeweest en dat je je daar zo geweldig hebt gevoeld. Zussie ik hou van je en ik zie je heel snel... ksrs

  • 09 Mei 2006 - 16:28

    Kris:

    Eh.. mariek komt er nu ook dan een eind aan die fantastische nieuws brieven???boehoe.
    Mooie foto's!
    En wanneer zet je weer voet in ons kleine kikker landje?
    Het is wel mooi weer hier. veel zon enzo. x

  • 10 Mei 2006 - 20:56

    Kanya:

    Welkom thuis!!!
    Wat heb je lang haar! (op die mooie foto's van je)Alvast een hele dikke kus,ik hoop je gauw weer te zien. X!

  • 13 Mei 2006 - 09:47

    Mamsa:

    aheb je al omarmd op schiphol, hoe gaat ie? Ik heb een fantastische retraite gehad met de NS. Hoop dat je van Mike nog iets heel hebt gelaten. Lieve groet en tot snel ziens of hoors, Mamsa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Gobabis

Marieke

Ik werk voor mijn eigen organisatie aan theatervoorstellingen met kinderen in verschillende landen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 82369

Voorgaande reizen:

15 November 2009 - 24 Februari 2010

Voz contra Violencia

10 Juli 2009 - 10 September 2009

Toekomst Muziek in Gobabis

22 Juli 2008 - 23 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: