heel veel foto's!!! - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu heel veel foto's!!! - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu

heel veel foto's!!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 Maart 2006 | Namibië, Gobabis

Lieve mensen het gaat goed, heel veel te vertellen, maar dit keer vooral veel foto's, de rest volgt later. LUV U ALL!!!

  • 04 Maart 2006 - 11:31

    Mike:

    Yep! That's my girl!!! Your so beautyfull baby!! Hmmm! love you. kus.m.

  • 04 Maart 2006 - 13:22

    Lymor:

    Heel tof shatje!!
    Ik voel me gelijk een beetje naderder.. Je paketje is onderweg, ik hoop dat het veilig aankomt met al die pillen enzo..
    Hou van jou!

  • 04 Maart 2006 - 14:15

    Lymor:

    O,ja: waar ligt het aan dat ik je niet aan de telefoon krijg?
    Heb je m'n bericht gehoord? zijn de smsjes aangekomen?
    Als je het weet mag je het zeggen..Dag liefje

  • 04 Maart 2006 - 17:03

    Jans:

    Hoi Lieve Bebe!!
    Die dansende kinderen zijn echt geweldig! Rest van de foto's ook erg mooi en leuk om te zien wat jij nu om je heen ziet. Je ziet er goed uit en je haar is lang. Nog bedankt voor je kaartje. Mijn voorstelling speelt pas in mei, dus die mis je vrees ik. (Vindt het wel leuk om een glimpje van jou op te vangen)Ik ben lekker aan het repeteren en zoetjes aan aan het verzinnen wat ik volgend jaar wil doen. Ben erg nieuwsgierig naar tekst en uitleg over voorstelling met geesten!! Kun je daar in volgende mail een alinea aan wijden? Doooeeeiii lievud, kus van Jans

  • 05 Maart 2006 - 07:34

    Mamsa:

    Mooie foto's Marieke, blij te zien dat je er zo goed uitziet. Ook mij wil het bellen niet lukken, ga het vandaag nog eens proberen. Liefs en tot horens.

  • 06 Maart 2006 - 11:56

    Johannes:

    hoi marieke! leuk je weer es te zien... ;) volgens mij heb je de tijd van je leven daar. kom je wel ooit nog terug..??
    X Johannes

  • 06 Maart 2006 - 13:11

    Marijn:

    damn, zelfs in afrika ben je fashionable... ziet er tof uit allemaal, ben benieuwd naar je filmpjes...
    x

  • 06 Maart 2006 - 20:11

    Gert:

    Hallo Marieke,

    Dat ziet er allemaal spannend en avontuurlijk uit ! Geniet er van !
    vergeet je niet dat je morgen moet gaan stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen :-) ?
    In groningen is alles ok. Ik zal de kinderen over je afrikaanse avonturen vertellen.

    Groeten, pas goed op jezelf.

    Gert.

  • 12 Maart 2006 - 21:24

    Margriet:

    Eindelijk vrouw!! Wat was ik blij eindelijk van je te horen en nu zoveel van je te zien. Je ziet er heel gelukkig uit en ik ben apentrots op je lieve skat! Ik stuur een uitgebreid bericht naar je via je mail adres, voor nu heel veel zoenen van ons Martin,Margriet en Rik, die graag mee zou willen dansen met die kleurrijke mensen! Volgens hem is de muziek daar fantastisch, mensen die er zo mooi uitzien kunnen vast goed muziek maken.Doei Margriet.

  • 14 Maart 2006 - 08:46

    Justin W:

    Hoi miekje,

    wow dat ziet er echt geweldig uit. Ben blij dat ik eindelijk een plaatje bij het praatje krijg. Je ziet er gezond en gelukkig uit. Dikke kus Juz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Gobabis

Marieke

Ik werk voor mijn eigen organisatie aan theatervoorstellingen met kinderen in verschillende landen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 82376

Voorgaande reizen:

15 November 2009 - 24 Februari 2010

Voz contra Violencia

10 Juli 2009 - 10 September 2009

Toekomst Muziek in Gobabis

22 Juli 2008 - 23 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: