Daar ben ik alweer - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu Daar ben ik alweer - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu

Daar ben ik alweer

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 November 2005 | Namibië, Gobabis

he hallo, daar ben ik alweer. Mijn collega theaterdocent Heinrich Hambira zou eigenlijk vandaag naar Nederland vertrekken, maar hij had een verkeerd advies gekregen over zijn visa, die had hij dus niet aangevraagd, resultaat hij zit hier nu bij mij aan tafel, zwaar aangeslagen. Waarschijnlijk gaat hij nu volgende week. Ik hoop het voor hem. Ik ben vandaag bij Save the children geweest. Er zaten gedurende drie uur dat ik daar was continue zo'n vijftien kinderen bovenop me, ik heb ze zelfs al engelse les en rekenen gegeven. Om half twaalf was de lesdag voorbij en ik uitgeteld... Morgen ga ik naar Windhoek, naar de Nederlandse Ambassade om een budget aan te vragen voor de voorstelling die ik met Heinrich wil gaan maken op twee middelbare scholen, leg ik later nog wel wat uitgebreider uit. Heb echt een geweldige dag gehad, Live is good overhere... Ik mis jullie nog niet, maar dat is voor nu alleen nog maar een goed teken. Tot gauw, dikke zoenen vanuit Afrika.

  • 23 November 2005 - 01:44

    Lucky Star:

    Lieve Mariek,

    Helemaal uit je daktarie, met Marieke op safari...Dag lieverd, ik ben trots op je. Laat alles maar lekker stromen, dan blijft het niet bij dromen. Eentje is er in ieder geval uitgekomen. Jij zit daar nu op je plek, helemaal te gek.Veel succes en geluk bij het verkrijgen van het budget, what you want, is what you get(en jij zeker). Dikke Kus, ook van Sint en Piet

  • 23 November 2005 - 07:41

    Dennis Van Galen:

    Ha lieve Marieke,
    Klinkt als een voortvarende start! :-) Super! Geniet! liefs, Dennis

  • 23 November 2005 - 12:37

    Anouk:

    Dag meisie,
    Klinkt overweldigend geweldig allemaal, ben blij dat je een fijne plek hebt gevonden, geef de kids een dikke knuffel van me, liefs Anouk

  • 23 November 2005 - 12:51

    Lianne Karel:

    Nou ik mis jou wel hoor! Kwam Lymor eergisteren tegen in de Kinkerstraat..toen hebben we lekker over je geroddeld..hihi, neehoor.
    Blij te horen dat je het goed hebt daar en ons niet mist. Kus Li

  • 26 November 2005 - 14:13

    Barwerd:

    Vandaar...dat je mijn email adres nodig had.Wat een stoer verhaal met mooie idealen! Grappig dat ik je intenties wel kende(we hebben het nog een x over YIP gehad), maar toch aangenaam verrast dat jij je eigen project bent begonnen. Veel plezier en sterkte, we houden contact. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Gobabis

Marieke

Ik werk voor mijn eigen organisatie aan theatervoorstellingen met kinderen in verschillende landen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 82391

Voorgaande reizen:

15 November 2009 - 24 Februari 2010

Voz contra Violencia

10 Juli 2009 - 10 September 2009

Toekomst Muziek in Gobabis

22 Juli 2008 - 23 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: