Back in Gobabis - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu Back in Gobabis - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu

Back in Gobabis

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 April 2007 | Namibië, Gobabis

Lieve mensen,
een heel kort berichtje om jullie te laten weten dat het goed met me gaat.
Terug in Gobabis, waar alles eigenlijk nog hetzelfde is, alleen is er minder water dan vorig jaar en zijn alle kinderen een paar centimeter gegroeid, nou ja bijna allemaal dan.
Het is geweldig om ze allemaal weer te zien en om te horen hoe leuk iedereen het vind dat er weer een voorstelling gemaakt gaat worden, zowel de leerlingen als de gemeenschap.
Mijn telefoonnummer hier is:
00264 81 331 0285

Ik schrijf snel meer,
liefs uit Namibia!!!
Marieke

  • 18 April 2007 - 15:15

    Robert:

    De eerste!

    Super leuk dat je daar weer bent. Een paar weken geleden stond je nog in de zaterdagkrant van de Leeuwarder Courant.

    Laat ons hoor wat jy maak in Gobabis :-) En hoe is het met iedereen daar? Maakt Bruce al de straten van Gobabis (on)veilig als speedcop?

    Ek sien vir jou!!

    Robert

  • 18 April 2007 - 17:01

    Minouk:

    Dag meisje!!!!! good to hear from you! veilig aangekomen en wel.. ze zullen wel super blij geweest zijn je gezicht weer te zien.. ga er wat van maken daar!! ik kan niet wachten me bij te voegen. Alvast veel succes met de friese kids.. geniet!!
    Kus Minouk

  • 18 April 2007 - 19:51

    Tom:

    Hé Marieke! Heb je al zo lang niet meer gezien, zelfs niet toen je terug was. Maar das mijn eigen schuld. Toch vind ik het onwijs leuk om steeds weer je verhalen te lezen!

  • 19 April 2007 - 09:00

    Lianne:

    Fijn om te horen dat je weer veilig aan bent gekomen! Ik vond het zo gezellig ons laatste avondje. Mis je nu al weer. En ik zie er naar uit je weer te zien in September...maar dat duurt nog even!! Hihhi. Dag leave, tut Lianne

  • 19 April 2007 - 10:43

    Lymor:

    Mon amour!!
    Langzame leerling meldt zich..
    Fijn te horen dat de aankomst in ieder geval weer goed is. Kun jij trouwens ook filmpjes laten zien van jezelf e.d. op deze site? If so; do so!
    Hier door klein hittegolfje grote vertraging opgelopen met winkel, 't wordt een flinke wedstrijd met mezelf, maar ik krijg gelukkig hulp.
    Kun jij trouwens nog even een textje mailen van wat er op de kledingkaartjes moet komen te staan + het logo?
    Tot heel snel, deze dame houdt heel veel van je. Kus

  • 19 April 2007 - 11:04

    Joyce:

    hey babe

    fijn dat je goed bent aangekomen en dat het goed voelt. weet je wat grappig is, jans gaat weer naar zimbabwe deze zomer en ik ga mee! ik roep heel hard je naam zodra ik land, roep je terug?

    X
    Joyce

  • 19 April 2007 - 12:14

    Renny:

    Hey marieke, ik las al via Stance en Mirjam (collega's van de SKL) dat je weer in Gobabis was. Ik ben erg benieuwd hoe het met je nieuwe projecten zal gaan. Heel veel plezier en succes daar, groetjes aan iedereen, dikke kus van 'rinske grietje'.

  • 19 April 2007 - 17:45

    Marieke:

    Heeeey Mariek! Wat leuk dat je er weer bent!!! Geloof wel dat alles nog hetzelfde is gebleven, ben wel een beetje jaloers op je hoor! Denk nog echt zoooo vaak aan de tijd terug en krijg dan toch echt kriebels van binnen!
    Ben heel benieuwd met wat voor stuk je je de komende periode gaat bezighouden, ze zijn vast allemaal super blij dat je er weer bent!

    Doe iedereen de groetjes daar en heeeel veeeel plezier! Lekker genieten van iedereen en alles om je heen!

    Veel liefs, Marieke

  • 19 April 2007 - 18:47

    Cherif:

    fait ton truc et amuse toi bien...
    Bisous Cherif

  • 20 April 2007 - 12:12

    Mamsa:

    hoi mamaaslievertesatz, wat heerlijk van je te horen dat alles weer fantastisch is. Hoorde het al van Roos dat je goed was aangekomen. Moet dit weekend nog werken en ga dan op vakantie, zal proberen af en toe een internet cafe te bezoeken. Ik wens je het allerallerbeste met rens en jeanet en de friese kids, heel veel dikke zoenen en embrassementjes van ons, liefs uit Medemblik.

  • 22 April 2007 - 19:30

    Roosje:

    he schatje fijn dat het allemaal lekker gaat. Hoop dat t met die wolvgaasters ook leuk wordt. Met mij gaat het ook wel ok, op de reeds bekende dipjes na dan. We horen... kus je zus

  • 22 April 2007 - 20:05

    Margriet:

    Hoi Mariekemans
    Zit ze alweer in het zonnige Afrika, how time flies, ik hoop dat je het weer lekker naar je zin gaat krijgen en dat alles wat je wilt gaat lukken. Komt Mike je nog opzoeken? We horen het wel. Hele lieve groet en zoenen van Rik, Martin en Margriet.

  • 11 Mei 2007 - 07:30

    Kristof:

    lieve mariek,

    Een beetje laat maar toch een zoen uit nu weer een regenachtig nederland. Fijn te lezen dat je terug komt in een warm nest van bekenden en dat je mooie dingen gaat doen. Ben nieuwsgierig naar je verhalen...

    zoen

    Kristof

  • 09 Juni 2007 - 12:57

    Maria:

    Hoi Marieke,
    Wat goed dat je weer in Gobabis bent om daar met de kinders te werken! Ik wens je veel plezier en succes met al je werkzaamheden en ik ben stiekum een beetje jaloers op jou .............. hou je taai en laat gauw weer wat van je horen, zodat we het allemaal goed kunnen volgen.
    Liefs,
    Maria

  • 10 Juni 2007 - 14:02

    Susanna:

    Hee Marieke schrijf eens even wat meer op, ik ben beniewd hoe het gaat met het stuk! Ben nu drie weken terug in NL en het is heel erg lekker weer gelukkig! Nou doeidoei

  • 12 Juni 2007 - 20:09

    Mirjam:

    Hey Marieke,

    Ik ben al lang en breed weer terug. Pff wat gaat dat snel, wat wen je weer snel.. Of ik dat nou leuk vind weet ik niet. Wel was het een super tijd in Namibia. Ik ben inmiddels alweer druk aan het werk in Nederland. Geniet jij er nog maar even van van. Doe de groetjes aan Levi en Operi, waar je nog steeds interet (denk ik)

    Dikke kus Mirjam

  • 13 Juni 2007 - 11:35

    Jitske:


    Hi Mariek

    Ik wacht met spanning je verhalen af..... maar het blijft zo stil :( Laat je gauw es wat van je horen? Succes met alles!

    Dikke kus van Jitske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Gobabis

Marieke

Ik werk voor mijn eigen organisatie aan theatervoorstellingen met kinderen in verschillende landen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 82365

Voorgaande reizen:

15 November 2009 - 24 Februari 2010

Voz contra Violencia

10 Juli 2009 - 10 September 2009

Toekomst Muziek in Gobabis

22 Juli 2008 - 23 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: