Het is bijna zover. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu Het is bijna zover. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke de Lange - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover.

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

10 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen. Het aftellen is druk bezig. dinsdag 15 november vlieg ik weg, naar Afrika... Via deze weg hoop ik jullie, voor wie het interessant vindt natuurlijk, op de hoogte te houden van mijn round and abouts. Ik heb net via internet een busticket van Kaapstad naar Windhoek gekocht, een tocht van 1500 kilometer, ik arriveer daar op vrijdag de 18e en moet dan nog door naar Gobabis. Ben benieuwd hoe laat en wanneer ik daar dan uiteindelijk aankom. Oh ja, even voor de mensen die dit lezen en denken waar heeft ze het allemaal over, ik ga dus naar Afrika om daar gedurende een maand of negen op verschillende plekken als theaterdocent te gaan werken, op projecten en scholen.
For the people who dont speak dutch, this is a message from Marieke, to let you know that I am leaving on tuesday the fifteenth to Africa, I am going to work there on several projects and schools as a theatreteacher, I will try to keep you updated of what is going on overthere.
So, Ill be back.
Dat was het voor nu, heb net trouwens een digitale fotocamera gekocht op veler verzoek zodat ik jullie ook kan laten zien hoe het daar is.
Daahaag tot snel, veel liefs, Marieke

  • 10 November 2005 - 08:11

    Chantal:

    Misschien krijg je twee berichten van me, eerste ging volgens mij niet goed.
    Stoer, je gaat nu echt en natuurlijk wil ik op de hoogte gehouden worden!
    Ga je het weekend nog naar Delft (zucht) en wil je meerijden?
    Hoor het wel.
    groeten

  • 10 November 2005 - 09:27

    FRe:

    Lieve Marieke, en ik maar denken dat je al weg was! Ik heb met Ernst over je gesproken en gemeeld, heeft hij gereageerd op jou? IK hoop het! Laten we contact houden, er lopen een aantal lijntjes waarvan ik hoop dat we die aan jou kunnen koppelen. veel plezier!

  • 11 November 2005 - 09:24

    Bruin Otten:

    Hallo Marieke,
    Ik zie je nog iedere dag op school.
    Wanneer ben je hier voor het laatst?
    Dag,
    Bruin

  • 13 November 2005 - 13:50

    LmR:

    Spannend en hilarisch. Je smoelie zwermt ook buiten deze website op internet. Heb je boottocht al op diverse banners mogen aanschouwen :-) Hoe het ook zij een goeie trip en we houden je in de gaten.

  • 13 November 2005 - 15:49

    Janet Van Der Hoeven:

    Hi lieverd,

    Dit kun je niet menen! Wat fantastisch. Iets waar ik inmiddels al enkele jaren van droom, ga jij nu doen. Extra leuk trouwens, dat je via de tv toch nog af en toe even bij ons bent. Lieverd, ik ga je zeker volgen. Geniet ook een beetje voor mij. Heel veel succes en ik wacht met spanning op al je verhalen.

    Dikke kus Janet

  • 19 November 2005 - 17:13

    Jan De Lange:

    hallo marieke
    Nog maar net je verhaal gelezen.Als het goed is ben je nu in Gobabis.Ik hoop dat je reis goed is verlopen en dat je nu een lekker bad en bed hebt om even bij te komen.
    Blijf vooral gezond!!
    Veel liefs,dikke kus
    papa en gerdy.

  • 21 November 2005 - 10:02

    Lianne Karel:

    Hey Riekje!
    Ben zo benieuwd hoe het nu met je is? Kan je een beetje wennen? Warm, eten, mensen, huis e.d.Ik hoorde dat je naast Tom Lanoye zat in het vliegtuig, wat grappig. Dag moppie, dikke tuut Li

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marieke

Ik werk voor mijn eigen organisatie aan theatervoorstellingen met kinderen in verschillende landen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 82393

Voorgaande reizen:

15 November 2009 - 24 Februari 2010

Voz contra Violencia

10 Juli 2009 - 10 September 2009

Toekomst Muziek in Gobabis

22 Juli 2008 - 23 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: